Pogoji poslovanja spletnega portala Sandi Muheljić (https://sandimuheljic.si)
Splošni pogoji spletnega portala Sandi Muheljić so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletnim portalom https://sandimuheljic.si (v nadaljevanju SM ali portal SM) upravlja Poslovno svetovanje, Sandi Muheljić s.p. , Fužine 134, 1241 Kamnik (v nadaljevanju ponudnik). Za kupovanje na portalu SM mora obiskovalec v obrazec »Podatki za plačilo« vpisati svoje osebne podatke, lahko pa si ustvari tudi uporabniški račun, kjer pridobi uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoje podatke spremeniti z drugimi, mora zahtevek za to poslati na info@sandimuheljic.si . Sprememba podatkov bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje portala SM, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
c) dostopnost storitev
d) pogoje izvršitve storitve
e) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in že vsebujejo DDV
g) časovno veljavnost ponudbe,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba vsebin
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba portala SM ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Načini plačila
Ponudnik omogoča za knjige iz zaloge naslednje načine plačila:
– plačilo po povzetju
– po predračunu
Predračun poravnate z UPN, in sicer najpozneje do datuma, navedenega na predračunu. Plačilo opravite prek svoje spletne banke ali na katerikoli banki ali pošti Slovenije.
Ponudnik omogoča za knjige v prednaročilu naslednje načine plačila:
– po predračunu
Predračun poravnate z UPN, in sicer najpozneje do datuma, navedenega na predračunu. Plačilo opravite prek svoje spletne banke ali na katerikoli banki ali Pošti Slovenije
Prednaročilo pomeni, da je knjiga naročena še pred njenim izidom. Prednaročniška cena je nižja od redne cene, ki bo veljala po izidu. Knjigo, naročeno po prednaročniški ceni, dostavimo samo tistim, ki so v roku (najkasneje do izida knjige) poravnali svoje obveznosti za prednaročeno knjigo.
Cene
Vse cene so navedene v €. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena vsebine spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo »Vaše naročilo je bilo uspešno oddano« ).
Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.
Nakup za pravne osebe
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da pri izbiri načina plačila izberete opcijo Da, želim račun na podjetje.
V spletni trgovini sandimuheljic.si omogočamo nakupovanje tudi podjetjem, ki so registrirana znotraj članic Evropske unije. Davek na dodano vrednost obračunavamo ob vsakem nakupu.
Stvarna napaka
Kdaj je napaka stvarna? Predvsem kadar:
– vsebina nima lastnosti, ki omogočajo njeno normalno rabo
– se kupcu izroči vsebina, ki se s kupljenim ne ujema
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled vsebine.
V katerih primerih naj uveljavljam stvarno napako?
V primerih, ko blago nima garancije. Treba jo je uveljavljati v zakonsko predpisanih rokih.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev portala SM, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov, državo prebivališča, čas in datum registracije ter arhiv komunikacije s ponudnikom. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika
Spletni portal SM za delovanje strani in optimiziranje uporabniške izkušnje uporablja piškotke.
Zaščita avtorskih pravic vsebin na portalu SM
Vse vsebine na portalu SM so last nosilcev avtorskih pravic, ki imajo s ponudnikom sklenjeno pogodbo o sodelovanju. Vsako kopiranje, razmnoževanje, javno objavljanje ali predvajanje brez predhodnega pisnega dovoljenja nosilcev avtorskih pravic je prepovedano.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pričujoče pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog, vendar ob predhodnem opozorilu in vprašanju o potrditvi strinjanja.
Ponudnik ne odgovarja za netočnost podatkov, ki so jih vnesli nosilci avtorskih pravic vsebin, ki imajo s ponudnikom sklenjeno pogodbo o sodelovanju.
Vračilo blaga
Če z izdelkom niste zadovoljni, nas najkasneje v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe ali nam v istem roku vrnite nepoškodovan izdelek, pri čemer sami krijete morebitne stroške vračanja blaga.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@sandimuheljic.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.